OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Du kan kontakta oss via kontaktformuläret,e-mail, Chat eller per telefon +46 (0) 79 340 58 44. Vi kan kontaktes på hverdage mellem 8:30:00 og 17:00. Du kan lægge beskeder uden for disse tidsrum, og vi vil kontakte dig så hurtigt som muligt på den første arbejdsdag efter din besked.

För frågor om webbshoppen, vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret,e-mail, Chat eller via telefon +46 (0) 79 340 58 44

Du kan nemt registrere dig som kunde ved at bruge vores registreringsformular. Klik her for at gå til tilmeldingsformularen. Dine personlige login-oplysninger vil blive sendt til dig inden for to arbejdsdage efter din registrering.

Klik her for at se åbningstiderne for vores kontor og showroom og for at se vores hovedkvarter.

Priserne afhænger af mængden af købte produkter. Derfor viser vi kun priser til registrerede kunder, så registrer dig nu som kunde for at se priserne.

Afhængigt af land og sprog tilbyder vi en række forskellige betalingsmuligheder. Betalinger kan blandt andet foretages via Ideal, Visa, MasterCard, Maestro, PayPal og øjeblikkelig bankoverførsel.

Forsendelsesomkostningerne for din ordre afhænger af dine personlige købsbetingelser og leveringsadresse/land. Som regel leverer vi gratis i Sverige for køb over 3500 SEK. Har du specifikke prisaftaler? Så kan det påvirke dine forsendelsesomkostninger. Hvis du har bestilt produkter, der skal leveres uden for pakkeservicen? Derefter justeres forsendelsesomkostningerne automatisk under betalingsprocessen. Det beløb, der opkræves for forsendelse, angives altid under betalingsprocessen. Hvis du bestiller fra et land uden for EU, vil vi kontakte dig angående transportomkostningerne, når ordren er færdiggjort.

Særlige prisaftaler kan indgås i tilfælde af (årligt) køb af store mængder produkter. De(n) tildelte rabat(ter) fastsættes på grundlag af omsætningen. Hvis du føler, at du har brug for personlig kontakt eller personlige priser, bedes du kontakte os via kontaktformularen, e-mail, chat eller på telefon +46 (0) 79 340 58 44.

Hvis du ønsker at returnere et eller flere produkter, bedes du kontakte os via kontaktformularen, e-mail, chat eller på telefon +46 (0) 79 340 58 44. Vores kundeserviceteam eller din (faste) account manager vil vurdere og diskutere din returordre med dig.

I tilfælde af et beskadiget produkt, eller hvis du har modtaget et andet produkt end det, du har bestilt, kan du kontakte os for at klage. Reklamationen skal sendes til os inden for 48 timer efter, at produktet er blevet leveret. E-mailen sendes tilinfo@foreverflora.se/dkoog skal indeholde en fuld beskrivelse af årsagen til reklamationen og et billede af varerne i deres nuværende tilstand. Hvis kravet accepteres, vil du enten få tilsendt et nyt produkt gratis eller få fuld refusion inklusive forsendelsesomkostninger.

Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du har brug for at bytte det til det samme produkt, bedes du sende os en e-mail på info@foreverflora.se/dk, og når vi har godkendt din ombytning, kan du sende dine varer til os.

Returen sendes til Kärragatan 8, 531 53 Mölndal

Du kan finde flere oplysninger om tilbagebetaling og returnering her:

politik for tilbagebetaling og returnering/ Du kan også sende os en e-mail på info@foreverflora.se/dk

En ordre kan kun afgives med en registreret konto. Tilmeld dig nu, eller log ind med dine personlige login-oplysninger. Når du har gjort det, kan du bestille.

Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, kan du stadig ændre den. Kontakt venligst vores kundeservice så hurtigt som muligt via kontaktformularen, e-mail, chat eller telefon.

Din personlige webshop indeholder en oversigt over ‘mine ordrer’. Disse ordrer kan nemt gentages ved at klikke på den grønne ‘gentag’-knap. Produktet og beløbene lægges derefter direkte i din indkøbskurv.

Du kan angive dit leveringssted under betalingsprocessen. Du kan også overskrive en eksisterende leveringsadresse. Hvis du gerne vil tilføje en leveringsadresse til din personlige konto, bedes du kontakte vores kundeservice. Kontakt venligst vores kundeservice via kontaktformularen, e-mail, chat eller telefon.

Det er muligt at angive den dato, hvor du ønsker at modtage og/eller afhente din ordre under betalingsprocessen. Det er selvfølgelig også muligt at afhente din bestilling i vores butik.

En personlig besked med et sporingsnummer vil blive sendt til dig, når vi har afsluttet og sendt din ordre. Dette giver dig mulighed for at spore din ordre. Log ind for at se status på din ordre.

Vi leverer normalt vores online-sortiment direkte fra vores eget lager. Afhængigt af ordrer, leveringsmetode og leveringsadresse vil dine ordrer blive leveret til dig 2-8 arbejdsdage efter, at de er blevet leveret til vores leveringspartner. Brug sporingsfunktionen til at spore din ordre. Log ind på din webshop-konto for at se den aktuelle status på din ordre.

Hvis din ordre ikke er modtaget korrekt (skade, fejl), bedes du kontakte vores kundeservice via kontaktformularen, e-mail, chat eller telefon.

Kontakt venligst vores kundeservice via kontaktformularen, e-mail, chat eller telefon.